יום שני, 15 באוגוסט 2011

לימודי פולנית

לימודי פולנית לימודי שפה בחו"ל פולני בעיר קרקוב, פולין  הבינלאומי שפה מרכזי "(ILC) תוכנית פולנית שפה שנועדה לקדם את השפה הפולנית, מנהגים ומסורות. ILC פיתחה קורסי שפה שונות עבור כולם: סטודנטים, אנשי מקצוע, מטיילים, וגם אלו המעוניינים ללמוד רק כמה משפטים פולין לדבר עם חברים או משפחה. אם אתה מחליט ללמוד פולנית מסיבות אקדמיות, כי אתה רוצה ללמוד בבית ספר פולני, גר במזרח אירופה, להקים עסק בפולין, או פשוט רוצה להיות מסוגל לדבר עם סבתא, להרגיש מוזמנים להצטרף לבית הספר השפה שלנו. אנו מציעים את הקורסים פולנית ביותר, בבית הספר שפה במרכז ליבה של אירופה, תוססת וקוסמופוליטית העיר קרקוב.

לימודי פולנית

מתוך להתחיל ללמוד פולנית שלך תהיה בונה עדיין כיף, לאחר כמה שיעורים, תמצא את עצמך מסוגל לדבר פולנית. תוכלו ללמוד ולתרגל השפה החדשה שלך לא רק בבית הספר, אלא גם במצבים יומיומיים מעשיים. זמן קצר לאחר התחלת ללמוד פולנית, תתחיל לדבר בשפה מחוץ לבית הספר, לקחת אותו ברחובות קרקוב, או בכל מקום אחר בפולין! שפה קורסים פולנית, סיוע נסיעות, ושירותים אחרים.
לימודי פולנית אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לסייע לסטודנטים שלנו עם כל שפה והצרכים שלהם לנסוע. בנוסף הוראה בשפה הפולנית, אנו מציעים: לסייע במציאת לינה בקרקוב, לארגן טיולים ומקומות מעניינים בקרקוב ובמקומות מעבר, מדריך אותך לאורך השלבים הרבים פתיחת עסק בפולין, יכול לעזור להסדיר שהייתך מזרח ומרכז אירופה. אם במהלך שהותכם בפולין אתם זקוקים לעזרה עם כל דבר, להרגיש מוזמן לפנות אלינו ולאפשר לנו להוכיח את המקצועיות שלנו ואת היכולת לתמוך בכם בכל מצב שאתה עלול למצוא את עצמך, אם זה ללמוד לדבר פולנית לינה, מציאת במזרח באירופה, או סיוע בארגון שיעורי שפה אחרת או לנסוע בפולין.

לימודי פולנית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה